A termék sikeresen kosárba került
Mennyiség
Összesen
Jelenleg 0 termék található a kosárban. Jelenleg 1 termék található a kosárban.
Termékek összesen (ÁFÁ-val)
Kézbesítés összesen (ÁFÁ-val) Még meg kell határozni
Összesen (ÁFA nélkül)
ÁFA 0 Ft‎
Összesen (ÁFÁ-val)

Vásároljon még 13 000 Ft‎

és az árut INGYEN szállítjuk!

Szuper! A vásárlását INGYEN szállítjuk!

0 Ft‎ / 13 000 Ft‎
Vásárlás folytatása Tovább a kosárhoz

Üzleti feltételek (ÜF)

 I. Bevezető rendelkezések

Jelen ÜF szabályozza a szerződő felek jogviszonyát az www.globo-lighting.hu internetes üzletben történő vásárlás esetére, ahol az egyik szerződő fél a GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o. (székhelye: Priemyselný park Géňa 5498, 934 01  Levice, cégjegyzékszám: 36 536 989, közösségi adószám: SK2020157062, bejegyezve a Nitrai JárásbíróságSro lajstromába 12001/N betétszám alatt) társaság, mint eladó (a továbbiakban „Eladó”) és a másik szerződő fél a vásárló (a továbbiakban „Vásárló”).

 

Az Eladó elektronikus postacíme: eshop-hu@globo-lighting.sk

Az Eladó telefonszáma: +36 30 6021-907.

Az Eladó call centrumának és a reklamációs központjának a munkaideje: munkanapokon hétfőtől péntekig: 09.00 -16.00 óra, kivéve az ünnep- és munkaszüneti napokat.

A Vásárló fogyasztó vagy vállalkozó.     

Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem az üzleti vagy vállalkozói tevékenysége körében jár el. A jelen Az Eladóés a fogyasztó jogviszonyát érintő, a jelen ÜF által kifejezetten nem szabályozott kérdésekre a Polgári törvénykönyvről szóló 40/1964 törvény és egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 
Vállalkozónak minősül:

-    a cégjegyzékbe bejegyzett személy,

-    vállalkozói engedély alapján vállalkozó személy,

-    vállalkozói engedélytől eltérő bizonyítvány alapján külön jogszabály alapján vállalkozó személy

-    mezőgazdasági termelést végző személy, akit a nyilvántartásba külön jogszabály alapján jegyeztek be.

Vállalkozónak minősül a jelen ÜF céljára az a személy, aki az előző mondat szerint a vállalkozói tevékenysége keretében jár el. Amennyiben a Vásárló a megrendelésében feltünteti a cégjegyzékszámát, egyben tudomásul veszi, hogy rá az ÜF vállalkozókra vonatkozó rendelkezései érvényesek.  


Az Eladó és a vállalkozóként fellépő Vásárló közötti jogviszonyra, amelyet nem szabályoz a jelen ÜF sem a szerződés, a Kereskedelmi törvénykönyvről szóló 513/1991 törvény és egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.  Amennyiben eltérés mutatkozik a jelen ÜF és az egyedi szerződés között, meghatározó a szerződés szövege.

A Vásárló a megrendelés elküldésével igazolja, hogy megismerkedett a jelen ÜF tartalmával, a megrendelt szolgáltatás és/vagy a nyújtott szabadalmi jogosultság feltételeivel, és hogy azokkal egyetért, mégpedig a megrendelés elküldése pillanatában aktuálisan érvényes és hatályos formában.

Az Eladó jogosult a jelen ÜF tartamát módosítani és kiegészíteni. A változásokról a változásoknak a honlapján történő közzétételével tájékoztatja a vásárlóit, ahol feltünteti azt a dátumot, amelytől kezdődően a változások érvénybe lépnek. Az új ÜF érvénybe lépésével az eredeti ÜF érvényét veszti.

    

 II. Adásvételi szerződés

  

Adásvételi szerződés megkötése

Adásvételi szerződés alatt az Eladóés a Vásárló közötti szerződést értjük, amelynek tárgyát az www.globo-lighting.hu oldalon bemutatott termék megvásárlása képezi. Az Adásvételi szerződés megkötésére a Vásárló elektronikus megrendelése alapján kerül sor. Az összes adatnak valósnak és teljesnek kell lennie. Minden megrendelés kötelezőérvényű.

A megrendelés beérkezését követően az Eladó elektronikusan visszaigazolja a Vásárló megrendelését, tehát tájékoztatja a vásárlót arról, hogy a megrendelést megkapta és besorolta az Eladó rendszerébe.

Az ÜF értelmében a felek közötti adásvételi szerződés megkötöttnek minősül, ha az Eladó visszaigazolta Vásárló számára a megrendelést.

A felhasználó jogosult elállni az áruszállítás tárgyú szerződéstől a szerződéstől való elállásra meghatározott időtartam kezdete előtt is.

Amennyiben a Vásárló vállalkozó, az adásvételi szerződés tervezete a Vásárló-vállalkozóáltal elküldött árumegrendelés és maga az adásvételi szerződés az Eladó Vásárló-vállalkozónak küldött visszaigazolása pillanatában minősül megkötöttnek. Az adatátvitel során bekövetkező hibákért az Eladó nem vállal felelősséget. Az adásvételi szerződéssel az eladó kötelezettséget vállal, hogy a vásárlónak átadja az adásvétel tárgyát képező terméket és lehetővé teszi számára a tulajdonjog megszerzését, a Vásárló pedig kötelezettséget vállal, hogy a terméket átveszi és kifizeti Eladó számára a vételárat.

 

Sem a Vásárló, sem pedig az Eladó nem jogosult engedményezni a kölcsönös jogviszonyból következő kötelezettségét harmadik személy számára. Amennyiben az Eladó a terméket küldi, a terméket azáltal adja át a Vásárló-vállalkozó számára, hogy azt szállításra átadja az első fuvarozónak és lehetővé teszi a Vásárló számára, hogy érvényesítse a fuvarozási szerződésből következő, fuvarozóval szembeni jogát; az Eladó azzal adja át a terméket a Vásárló-fogyasztó számára, hogy azt neki a fuvarozóátadja.

 

Az Eladó a Vásárlónak a megállapodott mennyiségű, minőségűés kivitelezésűárut adja át.

Az áru szállítása az áru Vásárlónak való átadásával teljesül a szállítás helyén. A szállítás helye az a cím, amelyet a Vásárló a megrendelésben szállítási helyként megadott és azt az Eladó szállítási helyként visszaigazolta. Az árunak a Vásárlótól eltérő személy számára való átadása nem lehetséges az Eladó előzőleges írásbeli külön hozzájárulása nélkül és az Eladó által kért dokumentumok nélkül. Ennél az oknál fogva szükséges, hogy a Vásárló az áru rendelése során az azonosító adatait és a szállítás helyének adatait helyesen adja meg. A kézbesítő jogosult megfelelő módon ellenőrizni, hogy az átvevő személy a Vásárló-e, és hogy jogában áll-e az árut átvenni. Amennyiben azt a körülmények megkívánják, az Eladóés a Vásárló megállapodhat meghosszabbított szállítási határidőben, vagy pótteljesítésben, amelynek minősége és ára változatlan.

 

Az eladó a raktáron levőárut a megrendelés kézhezvételétől számított lehető legrövidebb határidővel szállítja (legkésőbb 14 munkanapon belül). Kivételes esetekben a szállítási idő lehet hosszabb is, amiről a Vásárlót Eladó haladéktalanul értesíti.

 

 

III. Személyi adatok biztonsága és védelme

 

Az adatkezelésre vonatkozó részletes tájékoztatást megtalálja (ITT).

 

 

IV. Ár

Az összes ár szerződéses árnak minősül. Az online eshopban az árak mindig aktuálisak és érvényesek. Az áru Magyarországra történő kiszállítasa esetében az árak mindig véglegesek, és tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t, esetlegesen a további adókat és illetékeket, amelyeket a fogyasztónak az áru megszerzéséhez ki kell fizetnie, ami viszont nem érinti az esetleges fuvarozási költséget, amelyeket csak az ún. bevásárlókosár keretében tüntetnek fel és az összege a Vásárló választásától függ.

Az akciós árak az árukészlet kimerítéséig vagy a meghatározott határidőig érvényesek.

Az Eladó fenntartja magának az ármódosítás jogát. Az ár változása esetén fel kell vennie a kapcsolatot a Vásárlóval. A Vásárlónak jogában áll az ilyen esetben törölni a megrendelést. A vételár fizetési határideje legkésőbb az áru átvételénél a fuvarozó számára esedékes utánvét formájában. Az Eladó lehetőséget kínál arra, hogy a Vásárló az árut utánvét formájában személyesen fizesse ki a fuvarozó számára vagy bankkártyával a megrendelés létrehozása során.

 

V. Megrendelés

 

Az áruvásárlás a megrendelésnek a Vásárló általi eshopban való kitöltése és elküldése által valósul meg azzal, hogy a megrendelést az Eladónak a jelen ÜF szerint  vissza kell igazolnia (el kell fogadnia), különben a jogviszony nem jön létre.

A Vásárló az árut a megrendelés idejében aktuális áron kapja meg. A Vásárló-fogyasztó a megrendelést megelőzően megismerheti az árat az adóval és egyéb illetékekkel együtt. Ez az ár lesz feltüntetve a megrendelésben és a megrendelés visszaigazolását tartalmazóüzenetben.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy előfordulhat olyan eset, hogy az Eladóés a Vásárló között nem jön létre a szerződéses viszony, mégpedig főleg olyan esetben, ha a Vásárló az Eladó információs rendszerében bekövetkezett hiba folytán tévesen közzétett áron rendeli meg az árut. Az Eladó ilyen esetben tájékoztatja a Vásárlót a felmerült körülményről.

Az Eladó az adásvételi szerződést érvénytelenül megkötöttnek minősíti, ha a személyes adatokkal vagy a bankkártyával való visszaélés történt, esetleg közigazgatási vagy bírósági beavatkozás történt; ilyen esetben erről a Vásárlóértesítést kap.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a fenti esetekben érvényes adásvételi szerződés nem jöhet létre.

 

VI. Szerződéstől való elállás


A szerződéstől való elállás a Vásárló-fogyasztó részéről

A törvény szerint a szerződéstől csak a fogyasztó jogosult elállni.

A fogyasztóvédelemről szóló102/2014 számú törvény 7. § rendelkezései értelmében a távértékesítés vagy az Eladó telephelyén kívül megkötött szerződés esetén a Vásárló jogosult az ilyen szerződéstől az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül elállni, viszont elengedhetetlen, hogy az adott határidőn belül levélben értesítse az Eladót a szerződéstől való elállásról. Erre a célra a fogyasztó használhatja a Szerződéstől való elállás űrlapot, amelyet a fogyasztó megkapott, vagy elérhető az Eladó eshopjában.

 

Töltse le a SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS ŰRLAPOT.

 

A szerződéstől való elállást és az árut a következő címre küldje:

GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o.,

Priemyselný park Géňa 5498,

934 01  Levice, Slovensko

 

Az árut a fogyasztónak legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül vissza kell küldenie, mégpedig a komplett dokumentációval, sértetlen és tiszta állapotban, az eredeti csomagolásban, olyan állapotban és értékben, ahogy átvette. Amennyiben az árut nem komplett vagy sérült állapotban küldi vissza, az Eladó kérheti a fogyasztótól az értékcsökkenésnek megfelelőösszeg térítését (távértékesítés vagy az eladó telephelyén kívül megkötött szerződés esetén fennálló fogyasztóvédelemről szóló törvény 10. § (4) bekezdése rendelkezései értelmében).

Az árut ne küldje utánvéttel, mert nem vesszük át.

A visszaküldött áru árát legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül Eladó visszaküldi a vásárló fogyasztó számára. Bankkártyás fizetés esetén a pénzt az ahhoz a kártyához tartozó számlára küldi vissza, amelyről a fizetés történt. Utánvéttel történő fizetés esetén arra a számlára történik az utalás, amelyet a Vásárló a szerződéstől való elállásról szólóértesítésben feltüntet. Az Eladó viszont nem köteles a pénzt előbb visszafizetni, mint ahogy visszakapja az árut, vagy a Vásárló nem igazolja a visszaküldést. Mindez nem érvényes abban az esetben, ha az Eladó vállalta, hogy az árut maga veszi át.

Az áru visszaküldési költségét a fogyasztó viseli.

 

Az árut sértetlen, használatlan állapotban az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, a kopás jegyei nélkül. Az eladó a visszaküldött árut ellenőrzi és kipróbálja. Amennyiben a fogyasztó az árut sértetlen és használatlan állapotban küldi vissza, az Eladó visszafizeti neki az áru teljes vételárát a jelen ÜF és a hatályos jogszabályok alapján. A jelen megállapodás alapján a vételár banki átutalással kerül visszafizetésre a fogyasztó azon bankszámlájára, amelyet a Vásárló a szerződéstől való elállásról szólóértesítésben feltüntetett, ha felek nem állapodnak meg másként.  

A tulajdonságok és funkcionalitás megállapításához szükséges próbán túl használt sérült áru visszaküldése esetén az Eladó jogosult Fogyasztóval szemben kártérítési igényt, illetve egyéb törvényes igényt érvényesíteni. Az ilyen igényét jogosult beszámítani a visszafizetendő követelésbe (kivéve az olyan áru esetét, amelyet bizonyítható garanciális hiba miatt küldtek vissza).

A fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben az áruhoz valamilyen ajándékot is kapott, az Eladó és Vásárló közötti ajándékozási szerződés azzal a feltétellel jött létre, hogy amennyiben a szerződéstől való elállás jogának gyakorlására kerül sor, az ajándékozási szerződés érvényét veszíti és a Vásárló köteles a visszaküldött áruval együtt visszaküldeni a kapott ajándékot is. Amennyiben az ajándékot Vásárló nem küldi vissza, ez az érték a Vásárló jogalap nélküli gazdagodásának minősül. Az ajándékozási szerződéstől való elállás esetén az adásvételi szerződés nem szűnik meg, és ilyen szempontból a szerződéseket külön kell megítélni.

Kártérítés az áru át nem vétele esetén

Az eladó kártérítésre jogosult (a Polgári törvénykönyv 420. § alapján), amennyiben a vásárló megrendelte az árut, amelyet nem törölt, illetve nem állt el a szerződéstől, viszont a fuvarozótól nem vette át az árut, vagy személyes átvétel esetén az Eladó felhívására az átvételre meghatározott határidőn belül nem vette át az árut. A kártérítési igény összegének meghatározása során az Eladó elsősorban a szállítási költséget és az azzal összefüggő illetékeket, a csomagolási, expedíciós és adminisztrációs költséget veszi figyelembe, valamint minden olyan költséget, amelyek számára az adott megrendelés rendezésével kapcsolatban keletkeztek. Egyben jogosult felszámolni az elmaradt hasznát is.

Az Eladónak jogában áll az is, hogy ne érvényesítse a kártérítési igényét vagy azt csak részben érvényesítse.

 

Szerződéstől való elállás a Vevő vállalkozó részérő

Amennyiben vállalkozóként vásárolt (a megrendelésben feltüntette a cégjegyzékszámát), akkor Ön nem fogyasztó és így nem áll jogában az árut az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni.

 

VII.  Fizetési feltételek


Az Eladó a következő fizetési módokat fogadja el:

 - Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V-Pay bankkártyával való fizetés, mégpedig az eCard fizetési kapun keresztül.

 - készpénzfizetés utánvét esetén az áru kézbesítésénél (a készpénzt a Vásárlótól a fuvarozó veszi át),

A Vásárló számlázási adatai a megrendelés elküldését követően már visszamenőleg nem módosíthatók.

  

VIII. Garancia feltételek

 

A jelen cikk rendelkezései nem vonatkoznak arra a vásárlóra, aki nem végső felhasználó, vagy az árut viszonteladóként vásárolja meg, nem pedig természetes személy saját használatára. Az ilyen esetben a hibafelelősségre a Kereskedelmi törvénykönyv 422. § vonatkozik. 

 

Az Eladó a fogyasztói reklamációkat a Szlovák Köztársaság jogrendje, elsősorban a 250/2007 számú törvény, a Polgári törvénykönyv, és a további hatályos jogszabályok vonatkozó rendelkezései szerint rendezi.


A polgárjogi jogviszony alapján vásárolt összes termék esetében a standard garanciaidő 24 hónap, feltéve, hogy a Szlovák Köztársaság jogrendje nem határoz meg rövidebb garanciaidőt bizonyos árutípusok számára. A garanciaidő az áru Vásárló általi átvételének napján kezdődik. Az eladó a Vásárlóval szemben a Polgári törvénykönyv 623. § szerint tartozik felelősséggel.  

 

Amennyiben az eladott terméken, annak csomagolásán vagy a használati utasításában szerepel a használati idő, a garanciaidő nem fejeződik be hamarább, mint ahogy ez az idő eltelik.


A garancia nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyek a következőképpen keletkeztek: a rendes kopás következtében, a Vásárló vagy harmadik személy átvételt követő eljárása következtében, szakszerűtlen vagy gondatlan kezelésből adódóan, mechanikus sérüléssel, nem rendeltetésszerű vagy nem a használati útmutató szerinti használattal, vagy a használat, karbantartás vagy raktározás szabályainak be nem tartásával, természeti csapás, szakszerűtlen szerelés folytán. A garancia továbbá nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyek miatt az árura az eladás során az Eladó kedvezményt nyújtott. A garancia megszűnik abban az esetben is, ha beavatkozás történt az áruba.

 

GLOBO Meghosszabbított garanciaidő

Ha valamely termékre a 24 hónapos törvényes garanciánál hosszabb garancia vonatkozik, a GLOBO szakszerviz fenntartja magának a jogot a garancia feltételek módosítására. A térítésmentes javításra kitagolt határidő a meghosszabbított garanciaidő alatt a 24 hónapos rendes garanciaidő elteltét követően 30 napról határozatlan időre módosul. (térítésmentes javításra kitagolt határidő kizárólag a Vásárlóés a szerviz közötti megállapodáson alapszik, figyelembe véve az eredeti pótalkatrész beszerzési idejét). A GLOBO szerviz ennek ellenére vállalja a térítésmentes javítás felesleges halogatás nélküli elvégzését.

Amennyiben a meghosszabbított garanciaidő alatt (a 24 hónapos rendes garanciaidőn túl) olyan hiba mutatkozik a terméken, amelyet nem lehet eltávolítani, és bármilyen oknál fogva a termék nem cserélhető ki új termékre, a GLOBO nem fizeti vissza a vásárlónak a teljes vételárat, hanem a garanciát más új, hasonló minőségűés összehasonlítható paraméterekkel rendelkező termékre cserével biztosítja.

A meghosszabbodott reklamációs idő okozta kártérítési igényt a Vásárló csak abban az esetben érvényesítheti, ha bizonyítottan szándékos késleltetésre, vagy a reklamációs központ durva gondatlanságára került sor. Amennyiben a meghosszabbított garanciaidő alatt (a 24 hónapos rendes garanciaidőn túl) az áru új termékre való cseréjére kerül sor, új 24 hónapos garanciaigény jön létre. 

  

Az áru ellenőrzése az átvételnél

Annak ellenére, hogy az áru biztonságosan és úgy van becsomagolva, hogy minimalizálódjon a sérülés veszélye a szállítás során, előfordulhat, hogy a csomagolás, vagy maga a termék a szállítás során megsérül. Ha az áru átvétele során a Vásárló a csomagolás sérülését észleli, ellenőrizze a szállítmány komplett voltát, esetleg az áru sértetlenségét. Amennyiben az áru mechanikusan sérült, a küldeményt ne vegye át és a fuvarozóval írják ki a Kárjegyzőkönyvet.

A Vásárlónak jogában áll az árut nem átvenni, ha a szállítástól láthatóan sérült. Ilyen esetben a Vásárló jogosult a termék új termékre való cseréjére.

A hiányos vagy sérült küldeményről szóló tájékoztatást be kell jelenteni e-mailben az eshop-hu@globo-lighting.sk címre vagy telefonon a +36 30 6021-907 telefonszámra. Utána haladéktalanul el kell küldeni az Eladónak e-mailben az észlelt hibákra vonatkozó Reklamációs jegyzőkönyvet.

A Vásárló köteles a leszállított árut haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 48 órán belül megszemlélni. Ha a Vásárló az áru szállítás általi olyan hiányosságát vagy sérülését észleli, amely nem nyilvánult meg a csomagolás sérülésében, köteles a reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 2 munkanapon belül érvényesíteni sz Eladónál. A további eljárásról tájékoztatjuk.

Töltse le a REKLAMÁCIÓS ŰRLAPOT.

 

Az árut ne küldje utánvéttel, az ilyen csomagot a fuvarozó visszaviszi a feladónak!!!

 

A reklamációt a következő címre küldje: 

GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o

Reklamacie E-shop

Priemyselný park Géňa 5498

934 01 Levice

 

A reklamáció ügyintézési ideje

A reklamációt felesleges halogatás nélkül, de legkésőbb a reklamációérvényesítésétől számított 30 napon belül kell rendezni. Ezen határidő elteltét követően a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől vagy jogosult a termék cseréjére, illetve jogosult a vételár visszafizetésére.

Ha valamely termékre a 24 hónapos törvényes garanciánál hosszabb garancia vonatkozik, a GLOBO szakszerviz fenntartja magának a jogot a garancia feltételek módosítására. A térítésmentes javításra kitagolt határidő a meghosszabbított garanciaidő alatt a 24 hónapos rendes garanciaidő elteltét követően 30 napról határozatlan időre módosul.

 

A reklamált áru küldése

Reklamáció érvényesítése esetén a Vásárló köteles a reklamált árut visszaküldeni Eladó számára, ezért a következőképpen kell eljárni:

A Vásárló becsomagolja a terméket az összes olyan tartozékával együtt, amelyekkel azt átvette, szennyeződés nélkül egy megfelelő csomagolásba, amely megóvja és megfelel a törékeny áru szállítási követelményeinek.

A reklamált árut a következő címre küldje: 

GLOBO EASTERN EUROPE s.r.o.

Priemyselný park ňa 5498

934 01 Levice.

Az árut ne küldje utánvéttel! Az utánvéttel küldött árut nem vesszük át, hanem visszaküldjük.

A reklamált áruhoz csatolni kell a kitöltött Reklamációs jegyzőkönyvet, amelyben szerepel a hiba leírása és megnyilvánulása. Ne feledkezzen meg az összes szükséges iratról, amelyek a reklamációja sikeres rendezéséhez szükségesek. A reklamációs idő szempontjából meghatározó dátum a reklamált áru futártól vagy a postai kézbesítőtől valóátvételének dátuma. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a reklamációs eljárás eredményéről küldött értesítéssel együtt írásos bizonylatot ad ki a Vásárló számára a reklamáció érvényesítéséről. A reklamáció nem vonatkozik a terméknek nem a használati útmutató szerinti fogyasztóáltali használatára, sem vis major esemény okozta kárra. A fogyasztó jogosult az Eladóhoz fordulni a helyzet rendezése iránti kérelemmel (e-mailben az eshop-hu@globo-lighting.sk címen), ha elégedetlen a reklamáció Eladó általi rendezésének módjával, vagy ha úgy véli, hogy az Eladó megsértette a jogait. Ha az Eladó elutasító választ ad vagy a küldéstől számított 30 napon belül nem ad választ, a fogyasztó jogosult indítványozni az alternatív vitarendezést az alternatív vitarendezési szubjektumnál (AVS) a 391/2015 számú törvény szerint.

AVS szubjektumnak minősül a 391/2015 számú törvény 3. § szerinti jogi személyek. Az indítványt a fogyasztó a 391/2015 számú törvény 12. § szerint terjesztheti be.

A fogyasztó panaszt tehet az alternatív vitarendezési szubjektum (AVS) platformja által is, amely elérhetősége https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU.

 

Az alternatív vitarendezést csak a végső felhasználó– természetes személy használhatja ki, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem a vállalkozói tevékenysége körében, munkahelye vagy szakmája tárgyaként jár el. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és eladó közötti, a fogyasztói szerződésből vagy a fogyasztói szerződéssel kapcsolatos viták rendezésére szolgál. Az alternatív vitarendezés csak a távértékesítés vagy az Eladó telephelyén kívül megkötött szerződés esetén alkalmazható. Az alternatív vitarendezés nem alkalmazható a 20 eurónál alacsonyabb értékű vitákra. Az AVS szubjektum kérheti a Vásárlótól, hogy illetéket fizessen az alternatív vitarendezési eljárás megindításáért, amelynek összege legfeljebb bruttó 5 EUR.

 

IX. A szellemi tulajdon védelme

Az www.globo-lighting.hu internetes oldalon közzétett összes anyag és szöveg a szerzői törvény szerinti védelem alatt áll és a GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o. tulajdonát képezi. Az www.globo-lighting.hu internetes oldal semmilyen része (képek, termékábrázolások, termékleírások, a vásárlás leírása, kézikönyvek, termékkategória-elosztás, összefüggő termékek és paraméterek, cikkek, szövegek) nem másolható elektronikus vagy mechanikus úton, nem tehető közzé a nyilvánosság számára a szerzői jog tulajdonosának előzetes írásos hozzájárulása nélkül.

 

X. Záró rendelkezések

A Vásárló – végső felhasználóés az Eladó közötti olyan jogviszonyokra, amelyeket a jelen ÜF nem szabályoznak, a Polgári törvénykönyv és egyéb összefüggő jogszabályok rendelkezései vonatkoznak. Asz Eladó felhívja a figyelmet arra, hogy az www.globo-lighting.hu honlapon található információk előző figyelmeztetés nélkül kerülhetnek aktualizálásra.

 

Jelen ÜF 2019.8.1-jén lép érvénybe és hatályba.